Legebesøk og andre undersøkelser..

I dag går dagen med til legebesøk, og andre undersøkelser. I den situasjonen jeg befinner meg i møter jeg stadig nye utfordringer hva helsen angår. Det er ekstremt frustrerende når alt jeg vil er å være i jobb. Jeg har vært så heldig i mitt yrkesaktive liv at jeg har har hatt jobber jeg har vært utrolig glad i, og veldig engasjert i. Bare det å være i en hverdagslig rytme med kollegaer rundt seg er jo ubeskrivelig viktig.

For meg er det nå dessverre ikke slik hverdagen er for tiden, og sånn som situasjonen er nå er det vanskelig å se for seg en endring.
Dette prosjektet mitt med å sove ute og oppstart av denne bloggen gir meg positiv energi! Folks engasjement og hurrarop underveis setter jeg umåtelig stor pris på! Jeg blir hverken bedre eller verre av å tilbringe netter ute, men det er noe som heter psykisk helse også, og jeg innbiller meg at alt rundt dette prosjektet er bra for meg! Derfor må jeg gå inn for å skaffe meg utstyr som er egnet for kjøligere forhold enn det vi har hatt for å kunne fortsette!

Kommende natt skal tilbringes ute på et HELT nytt sted en kjekk kar har fortalt meg om! Blir spennende å se om jeg finner det!

Dette bildet av gutta i båten er en av favorittene mine. Tok det i sommer på Femund! 🙂

6 kommentarer
    1. Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hvilket spennende sted du har funnet deg for natta… Kan nok hende du må investere i tykkere saker til de firbeinte også om dere skal fortsette utover vinteren. Skal se julaften blir tilbragt i iglo i år 😉

    2. Du er ei fantastisk jente som jeg er veldig glad for å ha blitt kjent med
      Elsker din sans for humor – stå på
      Noe jeg kan bidra med? Du veit hvor du finner meg

    3. Godt å høre at du finner noe som hjelper for deg. Det er jo ingen andre, uansett utdannelse som kjenner kroppen din slik du gjør. Så fortsett med det som gir positiv energi, det er det som hjelper deg best til slutt 😊😊 og bloggen din er kjempegod

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg