24.09.2018

I dag var jeg ute med bikkjene rundt 0430. Tenkte jeg skulle gått på vekta da, fordi jeg som tidligere nevnt har hørt at jo tidligere på dagen man veier seg, desto mindre veier man… Våknet igjen 0830, og var SÅ skuffet fordi jeg bare hadde gått ned en kilo. Lå litt og tenkte på det, og fant ut at jeg måtte ha drømt at jeg faktisk gikk på vekta! 

Jeg sto opp, full av optimisme og håp om å ikke bli så skuffet! Vel… jeg ble kjempeskuffa! Jeg har gått opp igjen 400 gram! Det er jo SÅ urettferdig!! Ja, jeg vet at det som virkelig er urettferdig er at det finnes sultne barn i verden, og folk som lever i fattigdom. Akkurat det får jeg dessverre ikke gjort noe med! Det eneste jeg har makt over er mine egne navlebeskuende problemer! Eller; jeg har faktisk ikke makt over alle problemene mine heller, da hadde det nemlig ikke vært så mange av dem! 

Jeg har nå tre tanker i hodet!

1. Jeg gidder ikke slanke meg mer, det hjelper jo ikke uansett hva jeg gjør!

2. Jeg må være ENDA strengere med meg selv og dietten min, selv om det betyr at det da bikker over grensa til det uforsvarlige… 

3. Jeg veit at det i alle slankekurer kommer til et punkt der vekta i beste fall står stille, eller som i mitt tilfelle, går marginalt opp. Har ikke tenkt å gjøre drastiske endringer, men fortsette i samme spor. 

Vel vitende om at tanke nummer 3 er den eneste fornuftige må jeg allikevel bruke energi på å slå de andre tankene ihjel! Akkurat nå er det vanskelig å ta seg sammen, men jeg kommer nok på bedre tanker etterhvert!

2 kommentarer
    1. Ikke glemme å glede deg over alle de kiloene du faktisk har tatt av! Lykke til videre!👍

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg