15.10.2018

Ja, jeg veit at vekta varierer fra dag til dag, og at alle mulige forhold spiller inn. Jeg vet også at det ikke lønner seg å gå fort ned i vekt, det er vel ikke så mye jeg ikke vet om slanking, tror jeg!

Jeg vet også at følelsen man får når man faktisk har gått opp igjen en kilo er demotiverende! Uansett hva man vet så er det vanskeligere å gå i gang med en ny uke når det er resultatet etter forrige uke. Skal jeg virkelig spise enda mindre? Eller skal jeg gjøre som andre mener, spise oftere? 

Æsj!!!

 

 

1 kommentar
    1. Spise lite og ofte for å holde forbrenningsbålet ved like, holder nå jeg en “knapp på”. Så ikke kroppen tror den er i en konsentrasjonsleir og sparer på alt den kan “for å overleve lengst mulig” på lite mat..
      Ikke godt å si hva som er rett, men er helt sikker på at du finner den måten som funker best for deg…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg