En fantastisk natt på Norefjell!

Natt nummer 36 ute!

Jeg liker veldig godt området rundt Gulsviksetrene! De aller fleste passerer bare oområdet for å komme seg opp på Høgevarde. Jeg har også vært i den kategorien! Men nå, med beina godt plantet i lavlandet har jeg blitt flinkere til å se detaljer rundt meg! ☺
I går tok vi turen opp på Sauvallnatten igjen! Selv om det kryr av hytter rundt i området gir denne lille natten meg følelsen av å ha kommet meg ordentlig til fjells!
Jeg visste at det ikke er vann å oppdrive der oppe, så Linus  og Sorry ble utstyrt med kløv for å bære vann til seg selv og Sindy. Måtte selvfølgelig ta noen bilder da vi kom opp,og etter det flata bikkjene ut rundt meg. Jeg satt med snuta i boka, men tittet stadig opp mot Høgevarde der det tetnet seg til med mørke skyer. Det hadde ikke yr.no sagt noe om! Vel, skura kom den, og da går man i dekning under det man har til rådighet! 😀

Det som gjorde dette til den aller beste natten ute, hittil, er selvfølgelig at det slutta å regne igjen! 😉 Jeg fant et innmari fint sted å ligge, liggeunderlaget hadde perfekt mengde luft! Jeg fikk oppleve en fin solnedgang, med tre hunder ved siden av meg! Jeg sovnet ganske raskt, og hver gang jeg våknet i løpet av natten var jeg takknemlig for at jeg befant meg akkurat der!
Og enda bedre : ingen kuer å se eller høre! 😆

Vi gleder oss til neste natt ute!

5 kommentarer
    1. Wow! Så profft! I tillegg skriver du så bra – og levende! Sikker på du får mange følgere – og slår knock out på fotballfruer, rosabloggere og all verdens «hva-de-nå-kaller-seg!?» (Er ikke helt oppdatert på sånt.. 🙈) Lykke til, sporty deg!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg