06.08.2018

I løpet av disse 44 nettene jeg har ligget ute har jeg vært på veldig mange forskjellige steder. Mange av stedene er også nye for meg. Jeg har fått så mange og gode tips at jeg har kunnet velge og vrake! Mange har bidratt, men jeg må sende en ekstra takk til Evy Houman! Hun er mitt absolutte turforbilde. Skulle ønske jeg hadde hatt halvparten av lokalkunnskapen hennes! Takket være henne skal vi til et helt nytt sted i ettermiddag! 🙂

Men, tilbake til dette favorittstedet. Igjen har det sammenheng med min form og fysiske utfordringer. Jeg er nødt til å være selektiv, og velge turer jeg kan nyte med mine forutsetninger. Det er flere steder som er alternative kandidater, men favoritten på nåværende tidspunkt er Sauvallsnatten.

For å komme dit må jeg bare gå et par kilomter fra bilen, og høydemeterne er overkommelige! Til tross for at denne natten ligger i umiddelbar nærhet til svære hyttefelt får jeg en ordentlig god fjellfølelse! Hyttene ser man ikke hvis man ikke går inn for det! 

Denne natten er for andre bare et springbrett på vei forbi til andre høyder, men de om det. Jeg nyter den! Har vært der tre ganger de siste par månedene, og jeg kommer til å reise dit snart igjen! 

Mennesket på bildet er Jane Nordhagen. Hun var med oss på forrige tur! Den ekstra hunden på bildet er vår gode venninde, Sindy Rytterager! 

Stedet byr på perfekte solnedganger… 

Foto : Jane Nordhagen

Både mennesker og dyr blir søvnige i fjellufta! Foto : Jane Nordhagen

 

1 kommentar
    1. Et nydelig sted og superkoselig selskap, skaper flotte rammer for en super opplevelse på tur..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg