09.08.2018

Jeg er veldig glad i å ta bilder. Som om noen som kjenner meg skulle være i tvil om det! Haha! Jeg pøser ut bilder på Facebook og Instagram, og jeg tenker som så at det er helt frivillig å følge med på det! Jeg får mange hyggelige tilbakemeldinger, det setter jeg alltid stor pris på! Nå skal jeg presentere fire bilder jeg liker litt ekstra fra forskjellige steder. 

Dette bildet åpenabarte seg for meg på en kjøretur på Stangelandet i Hedmark. Veien snodde seg så fint der bak, og sant å si følte jeg meg litt kreativ da jeg så resultatet! Dette bildet er tatt med mobiltelefon. 

Dette bildet tok jeg på Holleia. Det står en gammel brakke der Lise og jeg går tur innimellom. Dette hullet ved siden av inngangsdøren kunne jo brukes til noe! På Instagram ble bildet delt på en side med 1.4 millioner følgere og fikk mer enn 81 000 likes. Det ble jeg litt revet med av! 🙂 Dette bildet er også tatt med mobilen.

Dette bildet er tatt da Linus hopper ut i Storflåtan inne ved demningen. Jeg hadde veldig flaks med timingen, og refleksjonen ble også bra! Vanskelig å time et slikt bilde med mobilkamera, men i dette tilfellet klaffa det 

Dette bildet av Paco tok jeg på Dovrefjell, og jeg er veldig glad i det. Jeg synes jo at Paco var perfekt, på alle mulige måter. Og her poserer han helt uten påvirkning fra meg. Han været en hund lenger oppe på fjellet. For meg er dette den perfekte hunden, i perfekt positur! Og jada, jeg vet at smaken er som baken og at alle ikke nødvendigvis er enig i det! 🙂 Dette bildet tok jeg med mitt Nikon kamera!

6 kommentarer
    1. Det er stort sett de øyeblikksbildene som ikke er hverken planlagt eller særlig gjennomtenkte som blir de flotteste. Det var et sted jeg leste en gang som tipset om at du skal ta to bilder mer enn du hadde tenkt når du holder på å fotografere. Og jammen har jeg fått mange blinkskudd på en av disse to bildene flere ganger. Har du leonberger?

    2. Utrolig kule og flotte bilder! Takk for at du deler. Enig i at bildet via speilen ble veldig stilig. Tøft også der hvor Linus ser ut til å hoppe i vannet.
      Leonbergere har i alle år vært min favoritt. Nydelige, store og bamser med utrolig flotte viltfarger. Men Linus og Sorry er bare så utrolig vakre, så de får alle de 🌟🌟🌟🌟 🌟🌟 stjernene som det er mulig å få – av meg..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg