19.08.2018

I går maste jeg fælt om nye gapahuker, og maset betalte seg! Vi har tilbragt natten på Åsatangen! Takk. Åse Margrethe! 

Og se hvem som er med!  Vi er veldig glade for å få låne med Sindy på tur igjen. Hun er tilbake i godt gammelt slag etter operasjonen, og virket glad for å være ute med gutta sine! 🙂

Jeg tror faktisk ikke jeg har vært nede på Åsatangen før. Det er jo en perle! Og for oss som har ligget ved utallige store og små tjern i sommer var jo dette nesten som å komme til havet! Steinsfjorden var vill og vakker i vinden i går kveld! 

Måtte selvfølgelig ta noen bilder, og gutta poserte villig vekk på denne stubben.

Jeg slo som vanlig ihjel litt tid med Mikkjel Fønhus, Skal ikke gjøre annet enn å gjengi et ord – det lengste jeg har sett ham skrive, og det er ordet : forbannelseshøytidelighet… et ord han brukte om frustrasjonen rundt vargen. Jeg har aldri sett de to ordene sammen. En kuriositet! 🙂

Etter regn kommer sol, sies det – og i går stemte det veldig bra! I de sene ettermiddagstimene kunne jeg igjen forsvare standardantrekket… 

Får se hvor lenge jeg holder ut…. jeg kjenner jo at det nærmer seg en endring på den fronten!

Som vanlig tok vi en tidlig kveld…

…og middelaldrende, relativt nyopererte damer får selvfølgelig et eget liggeunderlag! Det var gulv i gapahuken, så det gjorde ikke så mye at hun delte rikelig med gutta! 

Linus så ut til å nyte utsikten… 

Han passet, som alltid, godt på oss i partnerskap med Sorry! 🙂

Jeg hadde ikke all verdens leselyst i går kveld. I mangel av andre menneskelige innspill lar man tankene fare, og i ens eget tankespill kan man jo utfolde seg fritt – lenge! Kanskje ikke den sunneste sysselen, alltid – hvis man ikke har høye tanker om seg selv – da kan det sikkert være fruktbart! Jeg er ikke helt der! Ha ha! 🙂

Sol, sky og bjørk ga oss dette bildet til kvelds… 

Sovnet seint i går, og våknet tidlig i dag! Det positive var at bikkjene faktisk holdt ut til 0600! De prøvde seg tildligere, men møtte effektiv motstand fra en trøtt matmor! 

Det var natt nummer 52 ute! Nå kan jeg faktisk ikke ligge ute før natt til onsdag så da blir det et par netter på isolatet. les; soverommet! Ha ha!! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg