www.facebook.com/landstrykern/

Reklame |

Som tidligere nevnt får vi sponset hundemat fra Lady & Landstryker’n i Industrigata i Hønefoss. I dag var Linus med inn, og da ble det shoppet mer han synes vi trengte! 

 

 

Slike kjeks får hundene mine hver kveld. De er harde og tygge, og jeg er overbevist om at det er bra for tennene. Ga de til leonbergerne mine også, og de hadde aldri problemer med tennene. Derfor sverger vi til de!

Linus ville ha en pose med grisehaler også! 🙂 Det er bare lørdagskos her i huset! 

Linus var ikke SÅ ivrig da det ble snakk om shampo! Ha ha! Denne har jeg også benyttet i mange år, og jeg er helt avhengig av den! Den er spesielt fin å ha i vinterhalvåret da hundene ikke bader ute og holder seg rene. Denne sprayer jeg på, børster inn og så lukter de godt og er mye renere! Den kan ikke erstatte et ordentlig bad, men til hverdagsbruk er den super! 

Linus var raus nok til å ta med litt ny og spennende mat til kattene våre også! Den er allerede prøvesmakt og mer enn godkjent! 

Forøvrig var damene i butikken veldig opptatte med å pakke ut masse nye varer i dag! Det var vanskelig å løsrive seg uten å gå berserk og handle en hel masse nytt og fancy! Bra jeg hadde med Linus som bare var opptatt av godsaker han kunne spise! 

Takk for maten, https://www.facebook.com/landstrykern/

2 kommentarer
    1. Jeg har alltid tørket brødskalker som hundene har fått til kvelds, slik at de har hatt flotte tenner. Det er ingen som spiser skalken uansett. Jeg var hos dyrlegen vegg i vegg med deg i dag, kanskje vi var der samtidig? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg