06.09.2018

Det er for meg en smal sak å ta bilder av dem, faktisk! Men, jeg har jo lagt ned litt arbeid i å få det så enkelt! Alle som kjenner meg vet at jeg er i overkant glad i å ta bilder, men hvis kameraet snus, da stikker jeg! 🙂 Tenkte dette innlegget skal vise dere hva jeg mener med at det er enkelt! 

I dag fikk jeg en fiks ide… 

Dette skal jeg få til mye bedre i en annen setting, men det viser hva jeg prøvde på! Og det kostet meg bare en halv kyllingpølse! 🙂 

Det er faktisk slik at når hundene mine løper løse så hopper de opp på steiner og poserer helt frivillig, uten kommando. De var mye på tilbudssiden i Femundsmarka for å si det sånn! 🙂 For de som ikke vet det er det MYE stein i det landskapet! Her er et eksempel… 

Det blåste bra den dagen! Det hender også at jeg arrangerer bildet, som dette jeg tok på Norefjell; 

Leonbergerne mine var også dyktige posører. Dette er et av favorittbildene mine; 

Det tok jeg på Retthellseter en fin vinterdag! 

Det er morsomt å ta bilder i forskjellige miljøer også, med flere elementer innblandet, som dette… 

Det bildet tok jeg på Sørsetra for et par år siden. Det er morsomt å ta bilder med flere hunder også, som for eksempel dette..

Her er det avbildet sammen med Thelma på Holleia i fjor!

Vi er nødt til å ha med et bilde til sammen med Sindy som har blitt veldig flink til å posere sammen med gutta!

Her er de i Vassfaret i sommer! 

De posere gjerne alene også… 

Her med kløv på Norefjell i sommer! 

De har ikke noe imot å ha noe på hodet heller… 

Eller å holde noe, det er jo ikke vanskelig siden de er gode apportører… 

Som her på Gyrihaugen 17 mai i år! 

Jeg avslutter dette innlegget med sommerens mest bedagelige positur! Bilde av Kristin og Sorry i hengekøya ved Øvre Kollsjø i sommer! Der måtte jeg til med en kommando! 🙂 

#hund #hunder #foto #fotografering #kamera #bilder #bilde #hobby 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg