10.09.2018

Jeg har aldri likt å gå på vekta, jeg! Men, nå som jeg virkelig går inn for å gå ned er det jo ekstra spennende om det jeg gjør – eller kanskje, ikke gjør gir resultater! 

Dette er ikke en trylleformel….

Ha ha! Nei, men altså vi skulle vel tilbake til den derre vekta da! Jeg var våken rundt 07 og holdt på å stå opp for å veie meg da. Det er fordi jeg har hørt jo tidligere man veier seg, jo mindre veier man…. om det har rot i virkeligheten vet jeg ikke!

Jeg gikk på vekta nå, og jeg har gått ned akkurat 3 kilo siden forrige mandag! Og, det er jeg selvfølgelig fornøyd med. Det betyr at jeg totalt allerede har gått ned 6.8 kilo! Kan vel ikke annet enn si meg fornøyd med det etter to uker! 🙂

 

2 kommentarer
    1. Morsom den kostplanen du la ved her 🙃 tipper at enkelte også har d litt sånn når de jobber med “nedturen” 😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg