12.09.2018

Det er ikke alltid så lett å være kreativ, ihvertfall uten noe spesielt på timeplanen! I dag gikk jeg på Prestmoen med gutta. Jeg valgte å gå der fordi jeg skal til legen etterpå og ikke har så god tid i dag. Da er det jo genialt å gå en liten time der, det er et mekka for snusende hannhunder! Der er det folk som går tur og trener med hund så og si hver skapte dag Vi møtte koselige hundefolk i begge kategorier på dagens tur! 

Men, tilbake til mangelen på kreative evner! Jeg gikk og tenkte på det i dag…. hva kan jeg få ut av denne lille opplevelsen? Dette er jo ikke noe å skrive hjem om! 🙂 Da får jeg ta bilder i bruk, men det er vanskelig å finne motiver inne i skogen på Prestmoen. Jeg fikk en fiks ide på turen hjem! Ringerikes museum! Der må det være mulig å ta noen fine bilder. vel? Det synes sikkert alle i den skoleklassen som var der også… så da ble det uaktuelt. Men, nedenfor kirken er det en liten voll, og der…. 

Og nedenfor vollen står det et tre…. 

Det siste her ga meg størst glede! 

Så, det var det. Jeg er dessverre ikke mer kreativ enn som så uten kjøtt på beinet! 

 

 

2 kommentarer
    1. Det er dessverre sånn at om en ikke flytter mye rundt så er nærmiljøet “oppbrukt” etter år med hund og fotoapparat. Så de siste årene har jeg vært flink til å dra dit jeg aldri har vært tidligere. Noen opplevelser blir knallbra, mens andre havner i kategorien “bine there, done that”. Mitt valg falt på Djevelens punsjebolle på Ringkollen i dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg