17.09.2018

Jeg var litt skeptisk til å gå på vekta i dag etter utskeielser på hytteturen i helgen. Men, det var ikke så mye å være redd for, jeg har gått ned nye 2.5 kilo! Det blir totalt 8.3 kilo hittil! Satser på å nå 10 om en uke da, kanskje…. 🙂 Det er selvfølgelig motiverende når det synes – på vekta, om ikke annet! Det er jo bare en av dråpene i havet som er borte, hittil! 🙂

Jeg har fått mange gode forslag om hva jeg skal og, eller ikke bør spise – takk for alle! Dette er metoden min : 

Haha!

Det er veldig frustrerende at jeg ikke er i form til å forbrenne så mye som jeg ønsker, det gjør det ikke akkurat lettere å gå ned…

Jeg får det ikke til, uansett hvor mye klokka er! 

Ny uke, nye muligheter! Ha en fin en, alle sammen! 🙂

 

2 kommentarer
    1. Så bra! Det går rette veien, men det er viktig å være tålmodig. Du behøver ikke stå opp kl 6 for å jogge. Jeg orker aldri å trene før kl 9-10, må ha i gang kroppen først. Mindre belastende for bl.a. knær å gå (ikke rusle) en tur enn å jogge. Bruk gjerne staver aktivt, da får du brukt enda mer av kroppen og forbrenner mer. Gå gjerne i ulendt terreng, da får du trent på en annen måte enn på flatmark og balansen blir også bedre. Kanskje formen blir bedre etter hvert, så får du økt forbrenningen. Alt henger sammen og du er på god vei. Minst like viktig er det psykiske, å tåle noen “motbakker” og stå på videre. Må være litt vrang med seg selv – dette klarer du. Ha ei fin høstuke.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg