18.09.2018

Reklame | www.landstrykern.no

Jeg har laget en oversikt over hva som er bakgrunnen for at jeg startet denne bloggen, fra oppstart i april til dags dato! 

Jeg har ligget tre netter i gapahuk, og to netter i lavo…

En av nettene i gapahuk var her på Røssholmstranda i april sammen med Kristin. Det sier seg vel selv hvor kaldt det var med tanke på at bildet er tatt ute på isen 🙂 

Jeg har ligget hele 38 netter under åpen himmel! Det kan jeg takke den varme, tørre sommeren for! 

En av nettene tilbragte vi her, ved Søndre Vælsvann. 

Jeg har tilbragt 13 netter i ferdig oppsatte gapahuker, eller hatt annet tak over hodet…. 

Som her, i Ringnesmarka! 

Jeg har badet i Søndre Vælsvann, i Øvre Kollsjø, i Damtjern, i Søndre Semmentjern og i Setertjern… 

Men den som badet mest er Kristin! 

Jeg har ligget ved tre av hyttene til turistforeningen; Hovinkoia, Fønhuskoia …. 

…og her ved Buvasskoia! Kristin har vært med oss hele 10 netter, og det setter vi umåtelig stor pris på! 

Jeg har hatt mange møter med skogens dyr, og dette er et av de eneste som er dokumentert… 

Ormefrøkna fra Vassfaret!

Vi har hatt selskap av flere på tur… 

Som for eksempel Jane, som vi har vært sammen med på Norefjell og Hardangervidda! 

Vi er så heldige at vi har fått en sponsor; Lady og Landstrykern i Hønefoss!

Alltid stas å stikke innom hos dem i butikken!

Jeg har fått så mange flotte turforslag fra engasjerte folk, og derfor har jeg kommet meg til steder jeg ikke engang har hørt om…

Som for eksempel Øvre Kollsjø, som har blitt en av mine absolutte favoritter! 

Vi har vært høyt og lavt… 

En av nettene i høyden var på Gyrihaugen, natt til 17 mai…. 

…eller her, på Sauvallnatten på Norefjell! 

Jeg har så mye å være glad for og å sette pris på! Opplevelser jeg aldri ville vært foruten, uansett hvor kaldt eller varmt det har vært, hvor mye det har blåst eller hvor mye det har regna!

Status er 56 netter ute! Og nei, jeg har ikke gitt opp prosjektet enda! Bare jeg får bilen tilbake fra verksted bærer det avgårde igjen! Det gleder vi oss til! 🙂

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg