23.09.2018

Denne uka startet med å få levert bilen på verksted. Jeg nevnte problemer med bremsene i forbindelse med turen til Valdres forrige helg. Fikk levert bilen hos Mekonomen på Helgelandsmoen på mandag, og gikk hjem.

Tirsdag formiddag ringte de og sa at det var rustet hull i et bremserør bak, og at det også var nedslitte bremseklosser. Ikke nok med det, baktstillingen må justeres. Den er så skeiv at sommerdekkene mine er slitt i filler på innsiden, så det må jeg gjøre noe med før vinterdekkene skal på. Det var visst ikke spesielt billig heller, skjønte jeg! Ja ja – får tømme sparegrisen! Jeg gikk tilbake til Helgelandsmoen og hentet bilen igjen, bra trim om ikke annet! 🙂

På onsdag sto klipping på programmet! Jeg har overtalt Jane til å ta med saksene sine og gyve løs på overflødig ragg!

Linus har god trening i å stå stille og stelles siden han var så mye på utstilling i sine yngre dager. 

Sorry er flink han også, men litt mer kålorm gjennom klippeprosessen! TUSEN takk for at du tok sjansen på å klippe, Jane! Jeg uttaler meg på guttas vegne også – vi er superfornøyde alle tre!! 

Torsdag var det uteligging på gang! Den grusomme opplevelsen har jeg beskrevet tidligere! 

Her har vi akkurat kommet frem og har fremdeles motet i behold! 🙂 Vi fikk låne med oss Sindy, det er alltid stas! 

Helgen har vært ganske sløv! Vi har gått en times tid på Prestmoen både lørdag og søndag!

Lørdag er dagen jeg skeier ut, og jeg koste meg veeeeeeldig med Taco! Fantastisk deilig å kjenne så mye, og så god smak! Angret allikevel etterpå! Det er jo bare tull, selvfølgelig – men sånn er det nå! Kyllingkjøttdeig og grønnsaker er jo helt innafor. Det jeg angrer på er at jeg spiser tortillalefser og tortillachips…. mye jeg burde angret på mye før! Da hadde ikke problemet vært så stort! 🙂

I morgen venter vekta igjen….. det blir spennende! 

Vi fortsetter søndagen her på denne måten! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg