22.10.2018

Forrige uke hadde jeg gått opp en kilo, fra en total på 14 kilo! Så da var jeg tilbake på 13 kilo ned – litt av et regnestykke det her!

I dag har jeg gått ned 15 totalt, og altså gått ned 2 kilo fra forrige mandag! Men, den ene kiloen har jeg gått ned en gang før, så da har jeg kanskje bare gått ned en kilo? Eller har jeg gått ned 3 kilo siden jeg har gått ned den ene 2 ganger? Ha ha!! 

En, to eller tre – spiller ingen rolle! Det eneste som teller er at det går nedover – noe annet er skrekkelig demotiverende – uansett hvor naturlig det er! 

Nå går jeg i gang med nok en uke med pågangsmot! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg